F.A.Q. - najczęstsze pytania klientów

1. Dodaję produkty do koszyka, ale się tam nie pojawiają?

Dla poprawności działania sklepu (a zarazem koszyka) w ustawieniach przegladarki internetowej proszę włączyć opcję "Cookies" (ciasteczek) oraz "Java Script". Cookies umożliwiają rozpoczęcie sesji (zakupów).

2. Dlaczego nie mogę się zalogować mimo dokonania rejestracji?

Rozwiązanie problemu takie samo jak poprzednim poprzednim pytaniu - proszę włączyć opcję "Cookies" (ciasteczek) oraz "Java Script". Cookies umożliwiają rozpoczęcie sesji. Sklep internetowy rockmetalshop.pl nie wykorzystuje funkcji Cookies do innych celów niż dokonywanie zakupów.

3. Chciałbym się upewnić przed zamówieniem... Jeśli jakiś ciuch lub obuwie nie będzie pasować, źle leżeć itp., to czy można go zwrócić?

Oczywiście, że można. Nie ma najmniejszego problemu z wymianą na mniejszy, lub większy rozmiar - pod warunkiem, że taki jest aktualnie dostepny. W razie czego można wybrać sobie jakąś inną rzecz w odpowiednim rozmiarze. Ale uprzedzamy - jeśli wina z wyborem niewłaściwego rozmiaru nie leży po stronie rockmetalshop.pl, koszty przesyłki pokrywa oczywiście kupujący.

4. Mam problem: gdy nie było mnie w domu mój dziadek zapłacił za przesyłkę. Po moim powrocie okazało się że nie ma jednej rzeczy.

Wszelkie pytania związane z przesyłkami prosimy kierować na adres mailowy: reklamacje@rockmetalshop.pl, bądź telefonicznie, pod numer: (46) 8318094.

5. Czy RMS pracuje w sobotę? bo przelałem im kasiore.. na konto w piątek.. no a dziś sobota i jeszcze nie dostałem informacji, że wysłali paczkę.

Rockmetalshop.pl jest sklepem internetowym i jako taki oczywiście pracuje na okrągło - zamówienia składać można przez całą dobę, włączając w to wszystkie niedziele i święta. Jednak pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientami są tylko ludźmi i tez kiedyś muszą mieć wolne. W praktyce wygląda to tak, że załoga rockmetalshop.pl pracuje od poniedziałku do piątku. Tylko w te dni można liczyć na odpowiedzi związane z potwierdzaniem zamówień, tudzież uwzględnianiem reklamacji.

6. Czy można dokonać zmiany loginu bez nowej rejestracji użytkownika??

Niestety, nie można.

7. Czy jeśli chcę kupić np. czapkę i kilka naszywek, to czy mogę to kupić w jednej paczce i na poczcie zapłacić tylko raz za przesyłkę, zamiast za każdą rzecz osobno?

Wszystko wysłane zostanie w jednej paczce. Koszt wysyłki oczywiście się nie zmienia - płaci się tak, jak za jedną sztukę

8. Czy kupując koszulkę lub cokolwiek innego trzeba się rejestrować (zakładać konto)?

Oczywiście że nie. Po zebraniu artykułów do koszyka i po zatwierdzeniu zamówienia przyciskiem "Realizuj zamówienie" Twoim oczom ukaże się formularz, w którego pola będziesz musiał wpisać dane adresowe.
Dalszy przebieg transakcji jest analogiczny jak w przypadku zakupów z wcześniejszą rejestracją.
Pamiętajcie jednak, że nie rejestrując się tracicie szansę zyskiwania procentowych rabatów oraz zbierania punktów rabatowych!
Rejestracja to dla Ciebie wygodne i atrakcyjne zakupy a dla nas większa łatwość obsługi zamówień i możliwość stałego uatrakcyjniania naszej oferty!

9. Dlaczego zniknęły niektóre artykuły ze sklepu np. koszulka i naszywka Green Day i koszulki Offspring?

Po prostu się wysprzedały, trzeba czekać na następną dostawę. Ale uprzedzamy - zdarza się, że partie niektórych towarów nie są dostarczane cyklicznie, bardzo często są to dostawy jednorazowe. Wtedy nie ma raczej za dużych szans na powtórne wystawienie ich do sprzedaży.
Panuje wtedy zasada - kto pierwszy, ten lepszy!

10. Chcę coś kupić i nie wiem jak to zrobić??!!?

  • W karcie każdego produktu znajduje sie przycisk "dodaj do koszyka". Kliknij go przy produkcie, który chcesz zakupić
  • Produkt trafia do koszyka (ikona w prawym, górnym rogu strony - tam też wyświetla się liczba zamówionych produktów)
  • Możesz kontynuować zakupy (zamawiając następne produkty), bądź też przejść do koszyka
  • Jesteś już w koszyku. Sprawdź czy wszystko w porządku (ilości produktów, ceny itp) i kliknij przycisk "Przejdź dalej"
  • Przystąp do następnych kroków: podanie danych, logowanie bądź nie, wybór formy przesyłki, płatności, uwagi do zamówienia - zgodnie z opisami wyświetlającymi się na stronie. To łatwe!
  • Na koniec ostatni raz kliknij przycisk "Złóż zamówienie" i poczekaj na przesłanie go do naszego systemu sklepu. Otrzymasz potwierdzenia na e-mail oraz w przeglądarce wyświetli Ci się strona ze wszystkimi danymi i potwierdzeniem złożenia zamówienia.
pixelpixelpixelpixelpixelpixel