Zwroty i wymiany
1. REKLAMACJA TOWARU
 

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producentów lub sklepu rockmetalshop.pl za wyjątkiem rzeczy używanych (plecaki demobil). Aby złożyć reklamację zakupionego towaru, musisz wypełnić i przesłać razem z reklamowanym towarem formularz reklamacyjny:

 

A. Jeśli posiadasz u nas konto:

Poprzez PANEL REKLAMACYJNY - zaloguj się używając loginu i hasła ze sklepu. To narzędzie pozwoli nam informować Cię na bieżąco o postępie reklamacji i zapewni nam lepszą jakość obsługi. Po wysłaniu reklamacji poprzez panel masz możliwość wydrukowania etykiety adresowej oraz adresu pomocniczego z danymi naszej firmy.

 

B. Jeśli nie posiadasz u nas konta:

Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny lub prześlij do nas pismo zawierające zgłoszenie reklamacji. Reklamowany towar możesz odesłać do nas przesyłką pocztową rejestrowaną (list polecony lub zwykła paczka pocztowa).

 

adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z reklamowanym towarem:

P.P.H.U ROCKMETALSHOP S.C
UL. PRZEMYSŁOWA 2
96-124 MAKÓW

z dopiskiem "Dział Reklamacji"

 

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

  • paragonu fiskalnego,
  • potwierdzenia sprzedaży,
  • w przypadku zwrotu: numeru konta bankowego,
  • numeru reklamacji wygenerowanego podczas wypełniania formularza w panelu. Dotyczy to osób ZAREJESTROWANYCH W ROCKMETALSHOP. Jeśli zrobiłeś u nas zakupy BEZ ZAKŁADANIA KONTA możesz wydrukować i wypełnić formularz reklamacyjny.

 

Ważne: Jeśli produkt jest uszkodzony, uległ uszkodzeniu lub popełniliśmy błąd przy wysyłce np. pakując zły rozmiar koszulki, wtedy koszty przesyłki jakie poniesiesz odsyłając do nas produkt zostaną Ci zwrócone przy wymianie produktu.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, *Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów* (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską, to Sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami).
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)

 

Jednocześnie zawiadamiamy, że w przypadku gdy wymiana towaru nastąpiła z naszej winy, kwota zwrotu za przesyłkę zgodna będzie z aktualnie obowiązującym Cennikiem Usług Pocztowych w Obrocie Krajowym.

 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem do nas uzasadnionej reklamacji (przy wymianie lub przy zwrocie w przypadku braku towaru na wymianę) zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. do 2 tygodni. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.


2. ZWROT TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

 

 

Zgodnie z Ustawą o z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu, Konsument w ciągu 14 dni od otrzymania towaru powinien przesłać na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wraz z zakupionym towarem.

 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Konsumentowi nie przysługuje prawo zwrotu towaru, którym są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy mogą Państwo wypełnić na formularzu odstąpienia od umowy

 

Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, wewnątrz przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć:

  • paragon fiskalny (oryginał),
  • potwierdzenie sprzedaży,
  • numer konta bankowego do przelewu zwrotnego.

Proszę pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

 

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.


 

3. WYMIANA TOWARU


Konsument* również ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model. W tym celu Konsument powinien w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odesłać zakupiony towar.

Towar podlega wymianie pod warunkiem, że:
  • posiada nie zerwane oryginalne metki i oznaczenia producenta,
  • nie nosi żadnych śladów użytkowania,
  • znajduje się w stanie niezmienionym.
Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).

 

Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij go do nas razem z towarem do wymiany przesyłką pocztową rejestrowaną (list polecony lub zwykła paczka pocztowa).

 

 

Ważne: Jeśli wymiana odbywa się na Twoją prośbę, ponieważ popełniłeś błąd przy wyborze odpowiedniego rozmiaru - wtedy prosimy o dołączenie kwoty 8,5 zł w paczce odsyłanej do naszego sklepu.

Pomoże to nam w szybkim zrealizowaniu Twojej reklamacji.

W razie wątpliwości możesz zadzwonić na numer tel. (46) 8318094, bądź napisać do nas e-mail na adres reklamacje@rockmetalshop.pl

 

Adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z towarem do wymiany:

P.P.H.U ROCKMETALSHOP S.C
UL. PRZEMYSŁOWA 2
96-124 MAKÓW

z dopiskiem "Dział Reklamacji"

 

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

Proszę pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

 

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij